مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-04اقتصادي

استان سمنان 30 هزار تن گوشت قرمز تولید می کند/ اجرای واکسیناسیون


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان درباره ظرفیت های موجود در بخش دام و طیور، گفت: در سطح استان 30 هزار تن گوشت قرمز و 170 هزار تن تخم مرغ تولید می شود.

- ، حمید رضا حسینی ظهر دوشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه 14 کشتارگاه دام و طیور در بحث تأمین گوشت قرمز و مرغ استان فعالیت دارند، ابراز کرد: 12 کارخانه دارویی، مکمل سازی و صنایع تبدیلی و 12 شرکت پخش در حوزه دامپزشکی در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ما قطب دارویی دامی کشور هستیم که 315 قلم داروی دامی در استان سمنان تولید می شود، افزود: یک شرکت تنها در استان 204 قلم دارو را به تنهایی تولید می کند و رتبه یک کشور را به خود اختصاص داده است همچنین باید گفت به 27 استان کشور خدمات دارویی دامی ارائه می کنیم.

کمبود جدی نیرو مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه یک واحد برای تولید واکسن نیوکاسل نیز در حال طراحی است ابراز داشت: حمایت از عشایر و پیگیری امور آنان، از برنامه های جدی ما در دامپزشکی استان است از سوی دیگر اردوهای جهادی نیز برای آموزش و آگاهی بخشی به بهره برداران، از برنامه های این اداره کل محسوب می شود.

حسینی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون طیور در روستاها در دست اجراست و با انجام این مهم، تا 80 درصد میزان تلفات کاهش می یابد، تاکید کرد: یک میلیون و 600 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 30 هزار تن گوشت قرمز تولید می کند/ اجرای واکسیناسیون

استان سمنان 30 هزار تن گوشت قرمز تولید می کند/ اجرای واکسیناسیون