مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-04اجتماعي

اردبیل در پوشش بیمه دام عشایری رتبه اول را دارد / تانکرهای بدون راننده


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: 650 هزار رأس دام جامعه عشایری در استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفته که از این لحاظ رتبه اول کشور را داریم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: 650 هزار رأس دام جامعه عشایری در استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفته که از این لحاظ رتبه اول کشور را داریم.

معرفت آذری روز یکشنبه 12مهرماه در نشست بررسی مشکلات جامعه عشایری در قشلاقات اظهار کرد: با اتمام زمان کوچ پاییزه عشایر که تا دهم مهرماه اعلام شده بود، از امروز تمامی دستگاه های خدمات رسان اعم از آب، راه، بیمه و حتی تعاونی های عشایری با حضور در قشلاقات به عشایر توانمند استان ارائه خدمات می کنند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با تأمین منابع مورد نیاز فعالیت های خوب و مؤثری در بخش آبرسانی، بهسازی و مرمت راه ها و پوشش بیمه ای دام عشایر انجام شده است، تصریح کرد: به میزان کافی نهاده های دامی برای نیمه دوم امسال تأمین شده و جامعه عشایری نباید دغدغه ای از این بابت داشته باشند.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: عشایر استان اردبیل در 52 سال اخیر خشکسالی بی سابقه ای را در بهار و تابستان امسال سپری کردند و عمده دغدغه آنها تأمین آب شرب و نهاده های دامی بوده که ما سعی کردیم از طریق 15 تانکر آبرسانی سیار به قشلاقات و ییلاقات عشایرنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در پوشش بیمه دام عشایری رتبه اول را دارد / تانکرهای بدون راننده

اردبیل در پوشش بیمه دام عشایری رتبه اول را دارد / تانکرهای بدون راننده