مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-04سياسي

برای دولت سیزدهم از آسمان پول نباریده/ نباید فشار را بر دولت مضاعف کنیم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط بسیار سخت اقتصادی روی کار آمده، گفت: برای این دولت از آسمان پول نباریده و مدیران نباید پروژه هایی برای دولت تعریف کنند که توان مالی اجرای آن نباشد و برای مردم توقع ایجاد شود.

- برای دولت سیزدهم از آسمان "پول" نباریده/ نباید فشار را بر دولت مضاعف کنیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط بسیار سخت اقتصادی روی کار آمده، گفت: برای این دولت از آسمان پول نباریده و مدیران نباید پروژه هایی برای دولت تعریف کنند که توان مالی اجرای آن نباشد و برای مردم توقع ایجاد شود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه امروز (12 مهر) شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به احتمال سفر رییس جمهور به استان گفت: هنوز صحبتی در خصوص این سفر مطرح نشده، اما پیش بینی خود ما این است که امسال این سفر انجام شود، بنابراین باید آماده باشیم.

بازوند گفت: در این سفر نباید پروژه ای مطرح شود که در آینده توقع ایجاد کند.

پروژه ها باید متناسب با توان دولت سیزدهم تدوین شود.

استاندار کرمانشاه گفت: حقیقت این است که از آسمان پول برای این دولت نباریده و دولت سیزدهم در شرایط واقعا سختی روی کار آمده و با مشکلات متعدد اقتصادی و تحریم دست و پنجه نرم می کند و نباید این فشارها مضاعف شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دولت سیزدهم از آسمان پول نباریده/ نباید فشار را بر دولت مضاعف کنیم

برای دولت سیزدهم از آسمان پول نباریده/ نباید فشار را بر دولت مضاعف کنیم