مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-04اجتماعي

کارت واکسن برای حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی است


برای بازگشایی مدارس در آبان ماه ،کارت واکسن دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس الزامی خواهد بود.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:برای بازگشایی مدارس در آبان ماه ،کارت واکسن دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس الزامی خواهد بود.

سعید کتابی دوشنبه 12مهر در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد:فعلا واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نشده و ترغیب و تشویق دانش آموزان و والدین آنان برای واکسیناسیون فرزندان خود ضرورت دارد ضمن اینکه در آبان ماه با بازگشایی مدارس کارت واکسن برای حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی است.

وی همچنین تصریح کرد:تمامی معلمان ،کادر اجرایی ،معاونین و کادر آموزشی باید برای بازگشایی مدارس واکسن خود را حداقل یک دز دریافت کرده باشند و ارائه کارت واکسن برای آنان الزامی بوده و مسئولیت نظارت بر کارت واکسن آنان بر عهده مدیر هر یک از مدارس بوده و در صورت تخلف با مدیر مدرسه برخورد خواهد شد.

کتابی با تاکید بر اینکه این امر بر اساتید دانشگاه ها و کادر اجرایی دانشگاه ها و دانشجویان نیز صدق می کند ،اضافه کرد:بر اساس سیاست های اتخاذ شده ستاد کرونا کشور با واکسیناسیون و رسیدن جامعه هدف به ایمنی جمعی محدودیت های کرونایی به تدریج کم شده و ارائه خدمات منوط به ارائه کارت واکسن می شود فرماندار اسدآباد با اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن برای حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی است

کارت واکسن برای حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی است