مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-04اجتماعي

وضعیت هوای مشهد در ایام شهادت روزهای پایانی صفر چگونه است؟


رییس اداره هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه طی روزهای آینده تا پایان هفته در مشهد پدیده جوی مهمی نداریم و وضعیت نسبتا پایدار است، گفت: فردا مقداری افزایش دما و از روز چهارشنبه کاهش دما را در استان شاهد هستیم.

- یحیی قائنی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد در رابطه با وضعیت جوی خراسان رضوی به خصوص مشهد در ایام پایانی ماه صفر، با بیان اینکه در مشهد پدیده جوی مهمی نداریم و وضعیت نسبتا پایدار است، متذکر شد: طی این مدت در نواحی جنوب شرق و برخی نقاط غربی خراسان رضوی افزایش شدت وزش باد را شاهد خواهیم بود.

رییس اداره هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: احتمال رگبار پراکنده در مناطق شمال غرب مانند جوین، جغتای و درگز در روز پنجشنبه وجود دارد؛ کاهش دما در چند روز آینده اتفاق میفتد که از شنبه افت دمای بیشتری داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فقط فردا مقداری افزایش دما را شاهد هستیم و از چهارشنبه کاهش دما شروع می شود، تکمیل کرد: روز پنجشنبه بیشینه و کمینه دمای مشهد به ترتیب 20 و 7 درجه سلسیوس پیش بینی شده است؛ همچنین پیش بینی ما برای حداقل و حداکثر دمای روز آینده به ترتیب 10 و 24 درجه است؛ روز جمعه اکثر دمای مشهد به 17 درجه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هوای مشهد در ایام شهادت روزهای پایانی صفر چگونه است؟

وضعیت هوای مشهد در ایام شهادت روزهای پایانی صفر چگونه است؟