مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-04پزشكي

احضار «دکتر روازاده» به دلیل اظهاراتش در ضدیت با واکسن کرونا


از دیگر دلایل احضار روازاده، ادعا هایی است که وی در خصوص تأثیر اقدامات درمانی پیشنهادی خود مطرح کرده که شامل درمان کرونا با اموری مانند حجامت، - یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شده، در پی اظهارات جدیدش در ضدیت با واکسن کرونا، احضار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از دکتر روازاده خواست در اسرع وقت با معرفی خود به دادستانی انتظامی سازمان نظام پزشکی، مستندات علمی اظهارات خود در مورد واکسیناسیون علیه کووید19 را ارائه دهد؛ مستنداتی که به پشتوانه آنها مدعی شده واکسن وارداتی در صورت تزریق به مردم باعث مرگ آن ها می شود ! از دیگر دلایل احضار روازاده، ادعا هایی است که وی در خصوص تأثیر اقدامات درمانی پیشنهادی خود مطرح کرده که شامل درمان کرونا با اموری مانند حجامت، مصرف قطره حنظل، جوش شیرین و .

می شود و حالا نظام پزشکی از وی خواسته مستندات علمی اش در این خصوص را ارائه دهد.

متن نامه موید علویان، رییس نظام پزشکی تهران خطاب به روازاده بدین شرح است:جناب آقای دکتر روازادهعضو محترم نظام پزشکی به شماره نظام پزشکی 58290سلام علیکماحتراماً نظر به پاندمی کرونا و مرگ ومیر ناشی از آن در کشور های مختلف دنیا و به تبع آن در کشور عزیزمان ایران و لزوم انجام اقدامات پیشگیری و درمانی برای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار «دکتر روازاده» به دلیل اظهاراتش در ضدیت با واکسن کرونا

احضار «دکتر روازاده» به دلیل اظهاراتش در ضدیت با واکسن کرونا