مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-04اقتصادي

استان سبز در آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان/عرضه 315 قلم داروی سمنان به 27 استان کشور


 مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از عرضه 315 قلم داروی دامی تولیدی این استان به 27 استان کشور خبر داد و گفت: 204 قلم از این دارو به تنهایی در رویان دارو که بزرگترین کارخانه تولید داروی دامی کشور است تولید و عرضه می شود.

- ایسنا/سمنان  مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از عرضه 315 قلم داروی دامی تولیدی این استان به 27 استان کشور خبر داد و گفت: 204 قلم از این دارو به تنهایی در رویان دارو که بزرگترین کارخانه تولید داروی دامی کشور است تولید و عرضه می شود.

دکتر حمیدرضا حسینی در نشستی با استاندار سمنان از سمنان به عنوان قطب تولید داروی دامی کشور نام برد و اظهار کرد: 12 کارخانه دارویی، مکمل سازی و صنایع تبدیلی و 12 شرکت پخش در حوزه دامپزشکی در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه 315 قلم داروی دامی در استان سمنان تولید می شود افزود: شرکت رویان دارو به تنهایی204 قلم دارو را در استان تولید می کند .

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از این واحد تولیدی بزرگ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید داروی دامی کشور نام برد و تصریح کرد: این واحد تولیدی داروهای دامی، رتبه یک کشور را به خود اختصاص داده است.

دکتر حسینی با بیان اینکه با بیان اینکه به 27 استان کشور خدمات دارویی دامی ارائه می دهد اضافه کرد: همچنین واحدی برای تولید واکسن نیوکاسل نیز در حال طراحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سبز در آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان/عرضه 315 قلم داروی سمنان به 27 استان کشور

استان سبز در آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان/عرضه 315 قلم داروی سمنان به 27 استان کشور