مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-04حوادث

توقیف دو قایق صیادی در آب ‎ های ساحلی کنگان


فرمانده پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات دیر از توقیف دو فروند قایق صیادی در محدوده آب ‎ های شهرستان کنگان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات دیر از توقیف دو فروند قایق صیادی در محدوده آب ‎ های شهرستان کنگان خبر داد.

عبدالحسین طاهری با اشاره به اینکه این قایق ها حامل ادوات ممنوعه صید بودند اظهار کرد: از هر دو قایق صیادی تور محاصره ای یا پرساین ساردین و 317 کیلو گرم از این نوع ماهی و چهار طاقه تور ترال کشف شد که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی زمان صید ساردین در آب های ساحلی شهرستان کنگان را از آبان به مدت 6 ماه اعلام کرد و افزود: تنها 11 فروند قایق صیادی اجازه صید این آبزی را دارند، اما برخی از صیادان از تور محاصره ای مختص صید این گونه برای صید تن ماهیان در اعماق بیشتر استفاده می کنند که خسارت های ناشی از بکارگیری این تور بر ذائر این گونه مشهود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شیلات استان بوشهر، تن ماهیان از گونه های مهاجر آبزیان هستند که از اقیانوس به آب های ایران و سپس از آب های شهرستان های عسلویه و کنگان به آب های محدوده استان بوشهر وارد می شوند و صید با ادوات غیر مجاز در آب های محدوده این دو شهرستان خسارات زیادی به صیادان در مناطق مرکزی و شمالی استان وارد می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دو قایق صیادی در آب ‎ های ساحلی کنگان

توقیف دو قایق صیادی در آب ‎ های ساحلی کنگان