مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-04سياسي

دستگیری متهم جعل عناوین نهاد های حاکمیتی و امنیتی


متهم جعل عناوین دفتر رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و زیرخاکی، پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیرقانونی در استان تهران فعالیت داشت شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) رضا همتی حاجی پور متهم به جعل عناوین دفتر مقام معظّم رهبری و وزارت اطلاعات پس از رصد اطلاعاتی و پس شناسایی در استان تهران، با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه اش ممانعت به عمل آمد.

نامبرده با منتسب نمودن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه این که سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومین و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد، اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین می نموده است.

برابر اعترافات و مستندات پرونده، متهم با سوء استفاده از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم افزارهای جعلی از طریق سرشاخه های مختلف در سراسر کشور، بیش از 1000 نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب خوردگان کلاهبرداری نموده است؛ برهمین اساس پس از دستگیری، حساب های بانکی نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده، تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم جعل عناوین نهاد های حاکمیتی و امنیتی

دستگیری متهم جعل عناوین نهاد های حاکمیتی و امنیتی