مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-04سياسي

جشنواره قرآنی «رحمهللعالمین» در دهلی نو برگزار می شود


جشنواره قرآنی «رحمهللعالمین» (29 مهرماه) در قالب مسابقات قرآن، نمایشگاه قرآنی، خوشنویسی قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی هند از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی نو برگزار می شود.

- جشنواره قرآنی رحمهللعالمین (29 مهرماه) در قالب مسابقات قرآن، نمایشگاه قرآنی، خوشنویسی قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی هند از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در دهلی نو برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت صلوات الله علیه وآله وسلم، جشنواره قرآنی رحمهللعالمین را برگزار می کند.

این جشنواره روز پنجشنبه 29 مهرماه در قالب مسابقات قرآن، نمایشگاه قرآنی، خوشنویسی قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی هند آغاز می شود و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور دو داور از جمهوری اسلامی ایران و شرکت بیش از 50 تن از قاریان و حافظان برجسته هندی برگزار می شود.

از این رو، نفرات اول در رشته حفظ و قرائت جهت شرکت در مسابقات بین المللی قرآن کریم به ایران اعزام خواهند شد.

برپایی نمایشگاه قرآنی شامل نسخ قرآنی، تازه های نشر در حوزه قرآنی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام هفته وحدت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی «رحمهللعالمین» در دهلی نو برگزار می شود

جشنواره قرآنی «رحمهللعالمین» در دهلی نو برگزار می شود