مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-04ورزشي

اصلاح مبانی ورزش لازمه تحقق جایگاه واقعی آن در جامعه است


رییس شورای اسلامی شهر یزد بر لزوم اصلاح مبانی ورزش به عنوان یک وظیفه ی دینی در جهت تعالی جسم و فکر افراد جامعه تاکید کرد و فرهنگ سازی در این زمینه را نیازمند همراهی تمامی بخش ها با رسانه های فعال در حوزه ورزش دانست.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد بر لزوم اصلاح مبانی ورزش به عنوان یک وظیفه ی دینی در جهت تعالی جسم و فکر افراد جامعه تاکید کرد و فرهنگ سازی در این زمینه را نیازمند همراهی تمامی بخش ها با رسانه های فعال در حوزه ورزش دانست.

غلامحسین دشتی امروز دوشنبه در دیدار با جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان، گفت: از این که با مجموعه ی آشنا می شونم که نسبت به کارکردهای خود احساس غرور و افتخار می کنند و تلاش دارند با ترویج فرهنگ ورزش در جهت ارتقای نشاط و امیدآفرینی به جامعه فعالیت کنند، بسیار خرسندم.

وی با اشاره به ویژگی ها و افتخارات استان یزد از گذشته تاکنون به عنوان یکی از برترین استانهای کشور که همواره مردمانش افرادی سخت کوش و کارآفرین حتی در سایر کشورها بوده اند، برخی کاستی های امروز در مدیریت شهری حتی در حوزه ورزش را ناشی از بی توجهی و نداشتن اهتمام لازم به مبانی آن حوزه دانست و تاکید کرد: به نظر می آید برای این که بخواهیم ورزش در فرهنگ جامعه به جایگاه واقعی خود دست یابد، نیازمند اصلاح مبانی آن هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مبانی ورزش لازمه تحقق جایگاه واقعی آن در جامعه است

اصلاح مبانی ورزش لازمه تحقق جایگاه واقعی آن در جامعه است