مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-04سياسي

پاسخگو نبودن مسئولان یک مشکل جدی است


مسئول مدرسه علمیه منصوریه یکی از مشکلات جدی برخی از مسئولان را مردمی نبودن دانست و گفت: بعضی از مسئولان پس از ساعات کاری دیگر پاسخگو نیستند و این یک ضعف است و البته برخی هم از زمان آغاز مسئولیت دیگر پاسخگو نیستند.

- ایسنا/فارس مسئول مدرسه علمیه منصوریه یکی از مشکلات جدی برخی از مسئولان را مردمی نبودن دانست و گفت: بعضی از مسئولان پس از ساعات کاری دیگر پاسخگو نیستند و این یک ضعف است و البته برخی هم از زمان آغاز مسئولیت دیگر پاسخگو نیستند.

حجت الاسلام حدائق دوشنبه 12 مهرماه در جمع طلاب مدرسه علمیه منصوریه با اشاره به شخصیت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: تا ابد اسوه بشریت رسول خاتم(ص) است.

او با تصریح اینکه یکی از ضرورت ها برای مسلمانان به ویژه شیعیان و با اهمیت بیشتر برای طلاب این است که پیامبر(ص) را باید بیشتر بشناسند، عنوان کرد: خداوند برای تمام انسان ها پیامبر(ص) را الگو قرار داده است، از این رو یکی از افتخارات امام حسین(ع) در روز عاشورا بردن نام پیامبر(ص) در کربلا بود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز یکی از ضعف های جدی جوامع اسلامی را داشتن اطلاعات اندک از پیامبر(ص) دانست و خاطرنشان کرد: گاهی یک جوان از ابتدای جوانی تا پایان عمر هیچ مطالعه ای در خصوص زندگی پیامبر(ص) نداشته است و این یک ضعف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگو نبودن مسئولان یک مشکل جدی است

پاسخگو نبودن مسئولان یک مشکل جدی است