مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-04سياسي

نقش آموزش دینی در پرورش دانشجویان از دیدگاه اسلام بررسی شد


حجت الاسلام تسخیری، معاون امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی در اجلاس سالانه شورای مفتیات روسیه به بررسی نقش آموزش دینی در پرورش دانشجویان از دیدگاه اسلام پرداخت.

- حجت الاسلام تسخیری، معاون امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی در اجلاس سالانه شورای مفتیات روسیه به بررسی نقش آموزش دینی در پرورش دانشجویان از دیدگاه اسلام پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با یکصد و یازدهمین سالگرد پذیرش اسلام توسط مردم بلغارستان، چهاردهمین کنفرانس علمی و آموزشی بین المللی شورای مفتیات روسیه با موضوع اصول تکثرگرایی درون دینی در تربیت اسلامی با حضور دانشمندان و علمای دینی از کشورهای مختلف در مسجد جامع مسکو به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.

این کنفرانس سالانه که به طور سنتی به بحث درباره مسائل اساسی توسعه امت اسلامی اختصاص دارد، امسال بر بحث اساسی در مورد مسائل مهم معارف و الهیات اسلامی تمرکز داشت و توجه ویژه ای به درک تنوع فکری امت اسلامی در زمینه عملکرد آموزشی و مسائل مربوط به آموزش و پرورش مدرن مسلمانان و پتانسیل تکثری سنت اسلامی داشت.

با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری، معاون امور بین الملل دانشگاه ادیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آموزش دینی در پرورش دانشجویان از دیدگاه اسلام بررسی شد

نقش آموزش دینی در پرورش دانشجویان از دیدگاه اسلام بررسی شد