مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-04اجتماعي

فضای تحصیلی تحمیلی بزرگترین اجحاف در حقوق کودکان ایران


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان این که بزرگترین اجحاف در حق کودکان و نوجوانان فضای تحصیلی تحمیلی و رقابتی ایجاد شده در آموزش و پرورش است، - ایسنا/یزد معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان این که بزرگترین اجحاف در حق کودکان و نوجوانان فضای تحصیلی تحمیلی و رقابتی ایجاد شده در آموزش و پرورش است، کانون پرورش فرکری را تنها پناهگاه کنونی کودکان خواند.

محمدرضا آخوندی در نشست خبری که امروز دوشنبه به مناسبت قرار گرفتن در آستانه هفته ملی کودک در محل این کانون برگزار شد، اظهار کرد: رسانه ها ابزاری قدرتمند در جهت احقاق حقوق کودکان و نوجوانان هستند و امیدواریم این هفته فرصتی مغتنم باشد تا از اهتمام بیشتر رسانه ها به موضوع کودکان برخوردار شویم.

وی با بیان این که متاسفانه توجه لازم در جامعه به آموزه های دینی درخصوص حوزه کودک نشده است، گفت: این در حالی است کشورهایی که بیشتر به این مقوله توجه داشته اند، اکنون جزو کشورهای توسعه یافته و موفق در حوزه های مختلف هستند و در واقع برای تحول در آینده کشور و جامعه گریزی از توجه بیشتر به حوزه کودک و نوجوان نداریم.

آخوندی بزرگترین اجحاف امروز در حق کودکان ایرانی را از ناحیه نظام آموزشی کشور و آموزش و پرورش خواند و گفت: متاسفانه فضای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای تحصیلی تحمیلی بزرگترین اجحاف در حقوق کودکان ایران

فضای تحصیلی تحمیلی بزرگترین اجحاف در حقوق کودکان ایران