مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-04اقتصادي

غرق شدن 77 نفر در دریای مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: از شروع تا پایان طرح دریا 77 نفر در سواحل دریای مازندران غرق شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 71 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فصل گرم سال که می شود همه دل تنگ دریا می شوند و مردم و مسافران از نقاط دور و نزدیک دوست دارند هرچند برای ساعاتی لحظات خود را در کنار دریا سپری کنند.

برای حفظ سلامت شهروندان باتوجه به حضور جمعیت انبوه هرساله اجرای طرح دریا در دستور کار قرار می گیرد که در شرایط کرونایی باتوجه به شیوع پیک کرونا و حفظ سلامت شناگاه ها طرح دریا تعطیل اعلام شد ولی با این وجود باز هم شاهد حضور مسافران زیاد در سواحل مازندران بودیم که در این میان برخی با کم توجهی به توصیه ها پایان زندگی تلخی را تجربه کردند که همه ساله این تراژدی تلخ غرقی در سواحل مازندران تکرار می شود.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این باره با اشاره به اینکه تعداد 69 نفر از غرق شدگان مرد و بقیه زن هستند، اظهار کرد: 69 درصد از غرق شدگان غیر بومی هستند.

وی افزود: بر اساس این گزارش در این مدت شهرستان های محمودآباد با 20 ، بابلسر ،نوشهر و چالوس هر کدام با 11 مورد بیشترین و شهرستان بهشهر با یک فوتی مرگ ناشی از غرق شدگی را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 77 نفر در دریای مازندران

غرق شدن 77 نفر در دریای مازندران