مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-04اقتصادي

ارتقای 7 پله ای جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری سال 2021


ارتقای 7 پله ای جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری سال 2021 در آمار منتشره وایپو، نشان از اراده جمعی ایران در غلبه بر محدودیت های غیرانسانی علیه کشور ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کمک های فنی سازمان جهانی مالکیت معنوی به کشورهای در حال توسعه، جهت دسترسی عادلانه و بدون تبعیض به فناوری های نوین به منظور توسعه اقتصادی پایدار و غلبه بر چالش های ناشی از همه گیری کرونا امری ضروری است.

وی همچنین با اشاره به تحریم های اقتصادی، اظهار کرد: علیرغم اقدامات قهرآمیز یکجانبه و غیرانسانی علیه ملت ایران در قالب تحریم های مالی و اقتصادی که به معنای واقعی، تروریسم اقتصادی محسوب می شود، جمهوری اسلامی ایران همچنان در مسیر توسعه پایدار از جمله در حوزه مالکیت معنوی گام های بلندی برداشته است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: ارتقای 7 پله ای جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری سال 2021 در آمار منتشره توسط وایپو، نشان از عزم و اراده جمعی ملت بزرگ ایران در غلبه بر محدودیت های نامشروع و غیرانسانی علیه کشور ایران از طریق ایجاد تنوع اقتصادی و توسعه اقتصادی خلاق و دانش محور دارد.

خداییان، در ادامه از توصیه نشست چهل و یکم کمیته بین الدولی منابع ژنتیک، دانش سنتی و فولکلور در مورد تمدید کار ویژه این کمیته برای سال های 2022 و 2023 در جهت نهایی کردن توافق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 7 پله ای جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری سال 2021

ارتقای 7 پله ای جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری سال 2021