مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-04سياسي

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران با مواضع اصولی صنعت هسته ای را پیگیری می کند


با سیاست مقاومت و پیگیری اصول خود به صورت اصولی، صنعت هسته ای مان همچنان رشد خواهد کرد و اگر قرار است توافقی باشد باید برابر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پایگاه بصیرت گفت وگویی با بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

انتقاد رییس سازمان انرژی اتمی ایران از آژانس - سفر آقای اسلامی اولین سفر به عنوان رییس جدید سازمان انرژی اتمی ایران به وین برای دو سه منظور بود.

- آقای اسلامی هم سخنرانی نسبتا طولانی داشتند که مورد توجه هم اعضا و هم رسانه ها قرار گرفت و در سطح رسانه ها هم انعکاس گسترده ای داشت.

در این سخنرانی به مواضع کشورمان در ارتباط با روابطش با آژانس اشاره کردند که این روابط باید تغییر عمده ای پیدا کند.

- آژانس باید به همه کشورها در پیشرفت برنامه صلح آمیز هسته ای آنها کمک کند؛ اما این بخش  از کار آژانس در رابطه با ایران مورد انتقاد مهندس اسلامی قرار گرفت، چرا که  انتظار می رفت به ایران برای گسترش و سرعت استفاده از تکنولوژی صلح آمیز هسته ای کمک شود که اینطور نشده است.

قانون مجلس ظرفیت های هسته ای را افزایش داد/ شتاب برنامه هسته ای خیلی خوب است - آنچه که مسلم است در ارتباط با بحث های هسته ای و روابطمان با غرب و با دنیا، یک مجموعه بزرگی در کشور ما تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران با مواضع اصولی صنعت هسته ای را پیگیری می کند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران با مواضع اصولی صنعت هسته ای را پیگیری می کند