مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-04بين الملل

مأموریت مهم؛ پالایش مراکز دولتی لبنان از آمریکایی ها کی آغاز می شود؟


رییس شورای اجرایی حزب الله می گوید، پس از نبرد اخیر این جنبش با دشمنان لبنان با موضوع سوخت، این جنبش مقاومت در زمانی مناسب نبرد برای حذف ایادی آمریکا در دستگاه های دولتی کشور را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارت اخیر  سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله بر روی میز آمد؛ سوریه ای که هیچ یک از سیاستمداران لبنانی [جز مقاومت] جرأت و اجازه تماس با همتایان سوری را نداشتند چون آمریکا مخالف عادی سازی روابط با دمشق است.

در همین راستا، یک هیأت از کنگره آمریکا  به لبنان سفر کرد و واشنگتن از طریق آن اعلام کرد که می تواند نقش مهمی در کمک به دولت جدید لبنان برای خروج از بحرانهایش ایفا کند و برای حل بحران سوخت نیز تلاش خواهد کرد و نیازی به خرید سوخت از ایران نیست.

آمریکا در این مسیر حتی ناچار شد تحریم سزار علیه سوریه را نادیده بگیرد؛ اقدامی که به تحلیل عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم مؤید شکننده بودن این تحریم و موفق بودن سیاست صبر راهبردی در برخورد با آن است.

حال رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید می کند که گام بعدی که در زمان مناسب برداشته خواهد شد، حذف آمریکا از نهادهای دولتی لبنان است؛ امری که باید به منزله یک زنگ خطر برای تمام سیاستمداران و مقامات و افرادی باشد که روابط تنگاتنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت مهم؛ پالایش مراکز دولتی لبنان از آمریکایی ها کی آغاز می شود؟

مأموریت مهم؛ پالایش مراکز دولتی لبنان از آمریکایی ها کی آغاز می شود؟