مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-04سياسي

پیشرفت علم بدون توجه به اخلاق حیات جامعه بشری را به خطر می اندازد


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر لزوم توجه به اخلاق در همه امور، گفت: پیشرفت علم بدون توجه به اخلاق حیات جامعه بشری را به خطر می اندازد.

- ، آیت الله رضا رمضانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: جوانان ایران قدرت نظام اسلامی را به رخ جهانیان و مستکبران می کشانند.

وی تصریح کرد: قدرت نظامی و علمی ایران اسلامی سبب شده که کشورهای غربی ما را به مذاکره دعوت کنند تا ادبیات و گفتمان ما را بشنوند.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه افزایش قدرت جمهوری اسلامی به افزایش قدرت اسلام و مسلمانان بر می گردد، افزود: جوانان، طلایه داران کرامت بشری هستید.

وی با اشاره به اینکه ما باید به دنبال وحدت و انسجام امت اسلام باشیم، تصریح کرد: این وحدت سبب می شود تا در برابر خودکامگی، ظلم، ستم و هر چیزی که شأن، جایگاه و کرامت انسانی را خدشه دار می کند، بایستیم.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه همه آموزه های پیامبر (ص) در احکام، حقوق و اخلاق جمع می شود، اضافه کرد: جامعه اگر می خواهد حس مسئولیت پذیری خود را به رخ دیگران بکشد، باید اخلاق محور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت علم بدون توجه به اخلاق حیات جامعه بشری را به خطر می اندازد

پیشرفت علم بدون توجه به اخلاق حیات جامعه بشری را به خطر می اندازد