مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-04سياسي

مقصر تخریب مدرسه تاریخی ظفر مشخص شود


رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه تخریب مدرسه تاریخی ظفر در فاصله ای که شهرداری به صورت سرپرست اداره می شود اتفاق افتاده، گفت: - ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه تخریب مدرسه تاریخی "ظفر" در فاصله ای که شهرداری به صورت سرپرست اداره می شود اتفاق افتاده، گفت: این اتفاق باید بیشتر بررسی شود و مقصر تخریب این بنای ارزشمند مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مسگریان دوشنبه 12 مهرماه در جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: این تخریب زمانی اتفاق افتاد که هیچ یک از ارگان ها در جریان نبودند.

وی با اشاره به اینکه تخریب مدرسه ظفر باید مراحل قانونی خود را طی می کرد و واجد ارزش تاریخی بودنش مشخض می شد، افزود: هر گونه تغییری در بافت تاریخی استعلام از میراث فرهنگی را لازم دارد که در مورد مدرسه ظفر این اتفاق نیفتاده است.

مسگریان با بیان اینکه مالک بنا ادعا می کند خانه را تخریب نکرده است، تصریح کرد: شهرداری که نمی تواند ابتدا به ساکن و قبل از تنظیم قرارداد بنا را تخریب کند و اگر هم قراداد تنظیم شود شهرداری مسئول تخریب نیست و مالک باید این کار را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر تخریب مدرسه تاریخی ظفر مشخص شود

مقصر تخریب مدرسه تاریخی ظفر مشخص شود