مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-04اجتماعي

سه راهی صحرا تا رضی نیمه اول سال آینده زیر بار ترافیک می رود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امیدواریم محور ارتباطی و شریانی سه راهی صحرا تا رضی و اتصال به گرمی و بیله سوار در نیمه اول سال آینده به شکل کامل زیر بار ترافیک برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری عصر امروز در بازدید از راه های شمال استان اردبیل اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم راه سازی در استان، محور ارتباطی و شریانی سه راهی صحرا تا رضی و اتصال به گرمی و بیله سوار است.

وی طول مسیر سه راهی صحرا تا رضی را بیش از 11 کیلومتر اعلام کرد و افزود: شرکت های پیمانکاری در حوزه زیرسازی و آسفالت، کار را در این مسیر با سرعت به پیش می برند و امیدواریم 11 کیلومتر این مسیر در نیمه اول سال آینده به شکل کامل و با آسفالت مطلوب و مناسب به زیر بار ترافیک برود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مبلغ قرارداد پیمانکار عملیات زیرسازی را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: البته با تعدیل و در نظر گرفتن سایر شاخص ها این رقم به 30 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: پیمانکار زیرسازی بیش از 20 میلیارد تومان از اداره کل راه و شهرسازی طلب دارد اما مصمم است تا عملیات زیرسازی را در این مسیر ارتباطی مهم به سرانجام برساند.

حیدری به آغاز عملیات آسفالت ریزی در بخشی از مسیر ترددی سه راهی صحرا تا رضی اشاره کرد و ادامه داد: با پیمانکار حوزه آسفال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه راهی صحرا تا رضی نیمه اول سال آینده زیر بار ترافیک می رود

سه راهی صحرا تا رضی نیمه اول سال آینده زیر بار ترافیک می رود