مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-04سياسي

برنامه جامع به شهرداری اهواز ارائه شود/لزوم تغییر مدیران کف میدان


نماینده ولی فقیه در خوزستان بر لزوم ارائه برنامه جامع به شهرداری اهواز تأکید کرد و گفت: مشکلات خوزستان و اهواز باید حل شوند و این امر هم بدون تغییر مدیران کف میدان انجام شدنی نیست.

- ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز دوشنبه در مراسم آیین تکریم و معارفه شهردار اهواز اظهار کرد: همه می دانند که مسئولان منابع محدودی در اختیار دارند ولی انتظارات شهروندان اهوازی از شهردار کاملاً شفاف و روشن است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: امروز مردم دیگر از ما حرف نمی پذیرند و عمل را می خواهند تا ببینند دولت مجلس و دستگاه قضایی انقلابی و شورای شهر انقلاب چه کاری انجام می دهد.

وی اضافه کرد: امروزه برای خط مقدم شهرداری اهواز یک فرد غیربومی آمده و همه شهروندان به دنبال این هستند که بدانند آیا این فرد توان ایجاد تحول را دارد یا نه.

موسوی فرد بیان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم خوزستان و به ویژه اهواز با کمک یکدیگر حل شوند و این امر هم بدون تغییر مدیران کف میدان انجام شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: در خوزستان جوانان انقلابی جهادی پرکار وجود دارد که ضمن شناسایی آنها باید کار را دست آنها بسپاریم و نتیجه آن مانند دفاع مقدس درخشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع به شهرداری اهواز ارائه شود/لزوم تغییر مدیران کف میدان

برنامه جامع به شهرداری اهواز ارائه شود/لزوم تغییر مدیران کف میدان