مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:202021-10-04پزشكي

اعزام 60 نیروی اورژانس به منطقه زلزله زده کوهرنگ


رییس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به آماده باش تمام پایگاه های اورژانس، گفت: 60 نفر از نیرو های اورژانس خارج از شیفت فراخوان شدند، همچنین همه بیمارستان های استان فراخوان و به بیمارستان چلگرد تیم تخصصی درمانی اعزام شد و تا عصر امروز حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مجید شیرانی 12 مهرماه در ستاد مدیریت بحران در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: از ابتدای صبح و به محض اعلام وقوع زلزله، به دلیل شناخت و صعب العبور بودن منطقه، در دانشگاه علوم پزشکی احساس نگرانی صورت گرفت که خوشبختانه عواقب ناخوشایندی برای مردم حادث نشد.

وی با اشاره به آماده باش همه آمبولانس ها، گفت: 60 نفر از نیرو های اورژانس خارج از شیفت فراخوان شدند، همچنین همه بیمارستان های استان فراخوان و به بیمارستان چلگرد تیم تخصصی درمانی اعزام شد و تا بعدازظهر امروز حضور داشتند، اما تیم های بهداشتی به دلیل ایجاد برخی امور بعد از حادثه، در سراسر منطقه، گسیل شدند و در حال فعالیت هستند.

شیرانی بیان کرد: 12 مصدوم با تشکیل پرونده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند که از این تعداد، هفت نفر به صورت سرپایی و پنج نفر بستری شدند که از بستری شدگان، سه نفر مرخص و دو نفر از آن ها با توجه به نداشتن شرایط مناسب، در بیمارستان های اردل و کاشانی شهرکرد بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 60 نیروی اورژانس به منطقه زلزله زده کوهرنگ

اعزام 60 نیروی اورژانس به منطقه زلزله زده کوهرنگ