مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-04پزشكي

فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد


وبینار آموزشی نحوه اخذ مجوز فرآورده های طبیعی و سنتی از سازمان غذا و دارو به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت برخط برگزار شد.

- ایسنا/قم وبینار آموزشی نحوه اخذ مجوز فرآورده های طبیعی و سنتی از سازمان غذا و دارو به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت برخط برگزار شد.

دکتر هدی ابوالحسنی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، در کارگاه مجازی نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی به ارائه مباحثی از جمله معرفی سازمان غذا و دارو، معرفی اداره فرآورده های طبیعی و نیز معرفی سامانه اخذ مجوز و فرآیندهای دریافت آن در سامانه غذا و دارو پرداخت.

دانشیار گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی قم در مباحث خود فهرست ممنوعیات، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، چک لیست های مربوط به اخذ مجوز، ضوابط و قوانین مربوط به اخذ مجوز و مدارکی که موردنیاز مراحل اخذ مجوز است را شرح داد و عنوان کرد: برای اخذ مجوز محصول فرآورده های طبیعی و سنتی به سامانه غذا و دارو شرکت های باید در ابتدا به سامانه غذا و دارو مراجعه و فرم درخواست را به همراه مدارک موردنیاز ارسال کنند و منتظر ابلاغ و ایرادات وارده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد

فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی آموزش داده شد