مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-04سياسي

اولویت آستان قدس حفظ سلامت زائران در دهه پایانی صفر است


حفظ سلامت و خدمت رسانی شایسته به زائران اولویت کار آستان قدس رضوی در دهه پایانی ماه صفر است.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: حفظ سلامت و خدمت رسانی شایسته به زائران اولویت کار آستان قدس رضوی در دهه پایانی ماه صفر است.

حجت الاسلام احمد مروی در دیدار سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با بیان اینکه آستان قدس از ابتدای شیوع کرونا خود را ملزم به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می داند، اظهار کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط معظم‎ له راهبرد و تکلیف ما را در شرایط حاضر مشخص کرده است.

وی با تأکید بر اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی تکلیفی شرعی، انسانی و عقلانی است، به اقدامات بهداشتی حرم مطهر برای مقابله با کرونا اشاره و عنوان کرد: آستان قدس آنچه در توان داشته از حیث اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تأمین امکانات و مواد بهداشتی در سطح حرم مطهر انجام داده و با جدیت آن ها را دنبال خواهد کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بر اساس آمار بیش از 90 درصد زائران از ماسک استفاده می کنند، گفت: آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر به میزان تشرف زائران، آمادگی لازم برای خدمت رسانی شایسته به زائران با تأکید بر حفظ سلامت آنان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت آستان قدس حفظ سلامت زائران در دهه پایانی صفر است

اولویت آستان قدس حفظ سلامت زائران در دهه پایانی صفر است