مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 21:552021-10-04سياسي

از شکل گیری مذاکرات مستقیم میان ایران و عربستان استقبال می کنیم


نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود نوشت: امیدواریم گفت وگو میان ریاض و تهران به کاهش تنش ها و رفع نگرانی های بلندمدت منطقه ای کمک کند.

- به نقل از الجزیره، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) از ادعای عربستان سعودی درباره انجام مذاکرات مستقیم با دولت جدید جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی استقبال کرد.

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود ضمن استقبال از این اقدام نوشت: امیدواریم گفت وگو میان ریاض و تهران به کاهش تنش ها و رفع نگرانی های بلندمدت منطقه ای کمک کند.

پیشتر فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر خارجه سعودی در نشست خبری با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به موضع گیری درباره موضوعات مختلف از جمله ایران پرداخته بود.

فیصل بن فرحان با بیان اینکه روابط عربستان با اتحادیه اروپا عمیق و تاریخی است گفت: در گفت وگو با بورل بر موضع عربستان درخصوص برنامه هسته ای ایران تاکید کردم.

وی مدعی شد: ما به شدت از تخطی ایران نگران هستیم و این اقدامات با برنامه صلح آمیزی که ایران از آن صحت می کند، در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شکل گیری مذاکرات مستقیم میان ایران و عربستان استقبال می کنیم

از شکل گیری مذاکرات مستقیم میان ایران و عربستان استقبال می کنیم