مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 02:302021-10-04اجتماعي

واکنش پلیس به دلالی و فروش مجوز تردد/ ترددهای غیرمجاز هوشمند بررسی می شود


معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به فرآیند هوشمند کنترل مجوزهای تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی گفت که جعل فیزیکی برگه تردد هیچ فایده ای نداشته و حتی می تواند منجر به پیگیری قضایی برای دارنده برگه جعلی شود.

- معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به فرآیند هوشمند کنترل مجوزهای تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی گفت که جعل فیزیکی برگه تردد هیچ فایده ای نداشته و حتی می تواند منجر به پیگیری قضایی برای دارنده برگه جعلی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان اعمال محدودیت های تردد بین شهری برای شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، موضوع دریافت برگ تردد یا همان مجوز سفر نیز مطرح شده و هراز چندگاهی نیز جاعلان این برگه ها یا افرادی که به هر نحو اقدام به دلالی یا سوءاستفاده از این برگه ها کرده بودند، مورد برخورد قرار گرفته اند.

در همین راستا نیز ایسنا با سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در این باره گفت وگو کرده است.

جهانی در این گفت وگو با اشاره به اینکه محدودیت ترددهای بین شهری در شهرهای دارا وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی اعمال می شود، گفت: طبیعی است که با کاهش شمار موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور از تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به دلالی و فروش مجوز تردد/ ترددهای غیرمجاز هوشمند بررسی می شود

واکنش پلیس به دلالی و فروش مجوز تردد/ ترددهای غیرمجاز هوشمند بررسی می شود