مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 03:502021-10-05سياسي

لغو کارت هوشمند 123 راننده متخلف در لرستان


رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، براساس رأی کمیسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگان، - ایسنا/لرستان رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، براساس رأی کمیسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگان، کارت هوشمند 123 راننده متخلف لغو شده است.

محمد دالوند اظهار کرد: در راستای نظارت بر عملکرد رانندگان حمل ونقل عمومی جاده ای و ارتقای خدمات به کاربران، در شش ماهه نخست امسال 247 پرونده تخلفات رانندگان کالا و مسافر در کمیسیون ماده 11 (رسیدگی با تخلفات رانندگان) مورد بررسی قرار گرفته که 124 فقره به تذکر کتبی با درج در پرونده و 123 فقره نیز به لغو یک ماهه کارت هوشمند راننده متخلف منجر شده است.

وی تصریح کرد: در کمیسیون ماده 12 (رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل) نیز 76 پرونده بررسی شده که 63 مورد تذکر کتبی با درج در پرونده دریافت نموده، 11 فقره به پرداخت جریمه نقدی محکوم و دو فقره نیز برائت گرفته اند.

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: عمده تخلفات مطرح شده در کمیسیون ها مربوط به عدم درج کرایه واقعی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو کارت هوشمند 123 راننده متخلف در لرستان

لغو کارت هوشمند 123 راننده متخلف در لرستان