مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-05سياسي

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب»


آیین اختتامیه و قرعه کشی مسابقه کتابخوانی دولت سری و زیر نور مهتاب با حضور فعالان فرهنگی در محل امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی سبحانی مدیر موسسه آفرینش های رسانه ای آیینه شامگاه دوشنبه در آیین قرعه کشی مسابقه کتابخوانی کتاب های دولت سری و زیر نور مهتاب، اظهار داشت: موسسه آیینه از سال 1399 با چشم انداز تأثیرگذاری مثبت و تحول گرا در عرصه تولید، توزیع و مصرف محتوای رسانه ای اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب راه اندازی شد.

وی افزود: فعالیت این موسسه با توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و در راستای شکل گیری و تحقق تمدن نوین اسلامی بر بستر جامعه ایرانی، طرح ریزی شده است.

وی عنوان داشت: یکی از بخش هایی که از ابتدا در موسسه پیگیر را اندازی آن بودیم واحد تاریخ شفاهی بوده است.

مدیر موسسه آفرینش های رسانه ای آیینه با بیان اینکه تاریخ شفاهی، یکی از شیوه های پژوهش در تاریخ است، گفت: شرح و شناسایی وقایع، رویدادها و حوادث تاریخی براساس دیده ها، شنیده ها و عملکرد شاهدان، ناظران و فعالان آن ماجراها، ازجمله اهداف تاریخ شفاهی است.

سبحانی ادامه داد: یکی از خروجی هایی که از این تحقیقات به عمل می آید تولید کتاب است اما متاسفانه اکثر کتاب هایی که در استان ما چاپ می شود در کتاب فروشی ها و حتی قبل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب»

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب»