مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-05سياسي

اجرای سلیقه ای قوانین در حوزه مشاغل خانگی


در ایران به طور معمول قوانین خوبی نوشته می شود، اما بسیاری از آنها در اجرا مشکل دارند و به نوعی اجرای قوانین در حوزه مشاغل خانگی سلیقه ای است.

- ایسنا/اصفهان یک فعال حوزه مشاغل خانگی گفت: در ایران به طور معمول قوانین خوبی نوشته می شود، اما بسیاری از آنها در اجرا مشکل دارند و به نوعی اجرای قوانین در حوزه مشاغل خانگی سلیقه ای است.

سیدمحمود موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 12 ساله خود در حوزه مشاغل خانگی در شهرستان چادگان، اظهار کرد: برای شروع کار مشاغل خانگی در رشته چرم دوزی ابتدا فراخوان دادیم و تعدادی در آن ثبت نام کردند، البته برخی آشنا به این حوزه بودند و برخی دیگر نیاز به آموزش و آموزش های تکمیلی داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 15 نفر نیرو در رشته چرم دوزی آموزش دیده و مشغول به فعالیت هستند، افزود: به دنبال گسترش دامنه فعالیت خود تا 200 نفر هستم و اکنون در حال انجام مطالعاتی در این خصوص هستم.

این فعال حوزه مشاغل خانگی درباره گلایه برخی فعالان حوزه مشاغل خانگی از قوانین و مقررات سختگیرانه این حوزه، گفت: در ایران به طور معمول قوانین خوبی نوشته می شود، اما بسیاری از آنها در اجرا مشکل دارند و به نوعی اجرای قوانین در حوزه مشاغل خانگی سلیقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سلیقه ای قوانین در حوزه مشاغل خانگی

اجرای سلیقه ای قوانین در حوزه مشاغل خانگی