مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-05ورزشي

عصفوری: دوچرخه سواران معلول حضور پررنگی در بازی های پارآسیایی چین خواهند داشت


رییس انجمن پارادوچرخه سواری با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از 2 سال، گفت: سعی داریم با شناسایی نیروهای مستعد در مسابقات قهرمانی کشور و دعوت به تیم ملی، - رییس انجمن پارادوچرخه سواری با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از 2 سال، گفت: سعی داریم با شناسایی نیروهای مستعد در مسابقات قهرمانی کشور و دعوت به تیم ملی، حضور پررنگی در بازی های پارآسیایی چین داشته باشیم.

فرهاد عصفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شناسایی نیروهای مستعد، جوان و انجام کلاس بندی پزشکی در رشته دوچرخه سواری با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری سعی داریم در اواخر مهر پس از 2 سال مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم تا افراد بیش تری را به تیم ملی دعوت کنیم و حضور پررنگی در مسابقات آینده و بازی های پارآسیایی چین داشته باشیم.

او گفت: در بازی های پارآسیایی جاکارتا با اعزام 5 ورزشکار به یک مدال دست پیدا کردیم، اما این دوره سعی داریم تعداد دوچرخه سواران اعزامی خود را افزایش دهیم و حداقل به دو مدال دست پیدا کنیم.

عصفوری پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ افزود: پس از تغییرات در فدراسیون دوچرخه سواری حمایت های خوبی از نظر تجهیزات و امکانات داشتیم و شرایط راضی کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصفوری: دوچرخه سواران معلول حضور پررنگی در بازی های پارآسیایی چین خواهند داشت

عصفوری: دوچرخه سواران معلول حضور پررنگی در بازی های پارآسیایی چین خواهند داشت