مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-05حوادث

شناسایی کاربران اخلال گر گروه های دانش آموزی در بوشهر


رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی کاربران مجرمی که با استفاده از لینک باز دعوت در گروه واتس آپ وارد کلاس های آموزشی شده و اقدام به بارگزاری محتویات مجرمانه کرده بودند، - ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی کاربران مجرمی که با استفاده از لینک باز دعوت در گروه واتس آپ وارد کلاس های آموزشی شده و اقدام به بارگزاری محتویات مجرمانه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: کاربرانی در گروه های شبکه های اجتماعی که از طریق مدارس برای ارتباط بین دانش آموز و معلمین ایجاد شده بوده با ارسال لینک باز دعوت عضویت در گروه از طریق واتس آپ و بدون احرازهویت، افراد غیر و ناشناسی وارد این گروه کلاسی شده و ضمن بارگزاری محتویات مجرمانه و ایجاد مزاحمت برای سایر اعضاء، باعث اخلال در روند برگزاری کلاس مجازی می شدند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه بارها تاکید شده که تنها از سامانه شاد برای اجرای امور تحصیلی استفاده شود، ولی در مواردی به بهانه هایی نظیر کند بودن سرعت و یا راحتی کار در شبکه ‎های اجتماعی، مسیر آموزش به غیر از اپلیکیشن شاد سوق داده می شود که تبعات نامطلوبی را به دنبال داشته است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد: با پیگیری و بررسی همکارانم در پلیس فتا استان ، کاربران مجرم شناسایی و مشخص شد که بیشتر از دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کاربران اخلال گر گروه های دانش آموزی در بوشهر

شناسایی کاربران اخلال گر گروه های دانش آموزی در بوشهر