مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-05سياسي

توانمندسازی زندانیان در گرو حرفه آموزی و اشتغالزایی است


مدیرکل زندان های فارس ضمن تشریح سیاست اشتغال 80 درصدی و حرفه آموزی 60 درصدی و اثرات ثمربخش این موضوع در توانمندسازی زندانیان و درآمدزایی برای آنها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس در نشست شورای اداری زندان های فارس بر تحقق اولویت های دوازده گانه سازمانی با استفاده از های بی بضاعت زندانیان، مطالعه و اجرای مفاد آیین نامه جدید سازمان، مستندسازی اقدامات و فعالیت های زندان ها و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها را مورد توجه قرار داد.

ابراهیمی اظهار داشت: از بخشی نگری در اجرای فرایندها و اولویت ها پرهیز، و رؤسای زندان ها ملزم به اجرای تمام سیاست های سازمانی و اعمال خلاقیت در نحوه اجرا تا تحقق اهداف سازمانی هستند.

مدیرکل زندان های فارس ضمن تشریح سیاست اشتغال 80 درصدی و حرفه آموزی 60 درصدی و اثرات ثمربخش این موضوع در توانمندسازی زندانیان و درآمدزایی برای آنها نقاط ضعف و موانع پیش روی برخی زندان ها را بررسی و راهکارهای حصول به این سیاست را تبیین کرد.

وی یادآور شد: تحقق اشتغال 80درصدی با استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون، انجمن حمایت و زندان ها با توجه به برش تعیین شده توسط سازمان از دیگر موضوعات مورد تأکید است و هیچ کدام از اولویت های سازمانی نباید مغفول مانده و همه ابعاد اولویت های سازمانی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی زندانیان در گرو حرفه آموزی و اشتغالزایی است

توانمندسازی زندانیان در گرو حرفه آموزی و اشتغالزایی است