مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-05سياسي

وزارت بهداشت تربیت دستیاری طب سالمندی را متوقف کرد


رییس فراکسیون سلامت سالمندی مجلس گفت: وزارت بهداشت بدون هیچ پاسخی تربیت دستیاری طب سالمندی را از گردونه خارج کرد، چون بحث تعارض منافع مطرح بود.

- ، محمدعلی محسنی بندپی، در گفتگو با شبکه دو سیما، افزود: ما در اسناد بالادستی به ویژه در سند ملی سالمندان برنامه های خوبی داشتیم و برای اولین بار در مجلس شورای اسلامی فراکسیون سلامت سالمندان تشکیل شد.

وی ادامه داد: آنچه که در فراکسیون سالمندان طی چندین جلسه مقرر شده این است که به اسناد بالادستی توجه کنیم و در سند ملی سالمندان به اصلاحات جدی نیازمندیم؛ در سند ملی سالمندان الزامات قانونی نداریم.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت بدون هیچ پاسخی تربیت دستیاری طب سالمندی را از گردونه خارج کرد و ما هیچ سازمانی را نداشتیم که به طور جدی پیگیر این موضوع باشد، چون بحث تعارض منافع مطرح بود.

وی گفت: آنچه در فراکسیون سالمندان به آن پرداخته می شود موضوع پوشش بیمه ای خدمات درمانی سالمندان است.

سالمندی، به همراه خودش ممکن است انواع اختلالات را به همراه داشته باشد و به واسطه اینکه خدمات درمانی گران است و بازنشستگان و سالمندان از درآمدهای زیادی برخوردار نیستند، بنابراین ممکن است درمان های خود را به تعویق بیندازند و هرچه درمان به عقب بیافتد بیماری آنها مزمن تر خواهد شد و هزینه های درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت تربیت دستیاری طب سالمندی را متوقف کرد

وزارت بهداشت تربیت دستیاری طب سالمندی را متوقف کرد