مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-05حوادث

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین


فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

- علی حسن حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی از آن، 10 تن چوب فاقد مجوز را کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای کشف شده بنا به نظر کارشناسان، 750 میلیون ریال ارزیابی و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه از بازداشت سارق باطری خودرو و کشف پنج فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

  وی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

حیدری افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات فنی و پیگیری های مستمر، یک نفر را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده، به پنج فقره سرقت باطری خوردو در سطح شهرستان اعتراف کرد و یک عدد باطری از منزل وی کشف و نامبرده پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین

کشف 10 تن چوب فاقد مجوز در فامنین