مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-05ورزشي

اهداء 11 سیستم صوتی به مدارس آموزشی کم برخوردار کهگیلویه


جانشین بسیج ناحیه شهرستان کهگیلویه در برنامه اهدای سیستم های صوتی به مدارس محروم و کم بر خوردار کهگیلویه گفت: کمک به رفع محرومیت و حوزه های مختلف اعم از درمان، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین بسیج ناحیه شهرستان کهگیلویه در برنامه اهدای سیستم های صوتی به مدارس محروم و کم بر خوردار کهگیلویه گفت: کمک به رفع محرومیت و حوزه های مختلف اعم از درمان، سازندگی و آموزش از اقدامات سپاه است.

مصطفی اقبالی افزود: با تلاش قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد 11 سیستم صوتی به ارزش 500 میلیون ریال به مدارس شهرستان کهگیلویه اهداء شد.

وی با اشاره به اینکه این سیستم ها به مدارس محروم و کمتر برخوردار شهرستان تعلق گرفته، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود یعنی تامین امنیت و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و رفع نیازهای فرهنگی را در راس کارها و برنامه های خود قرار داده است.

مدیر مدرسه ابن سینای دهدشت در این برنامه گفت: سپاه و بسیج همیشه در رفع محرومیت و خدمت به مدارس کم برخوردار گام های خوبی برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازرگان بیان کرد: تاکنون هر کجا نیاز بوده، چه در بحث اهدای نوشت افزار، وسایل ورزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء 11 سیستم صوتی به مدارس آموزشی کم برخوردار کهگیلویه

اهداء 11 سیستم صوتی به مدارس آموزشی کم برخوردار کهگیلویه