مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-05حوادث

23 مصدوم حوادث رانندگی در استان سمنان امدادرسانی شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته سه فقره حادثه عمده جاده ای در استان رخ داده است، گفت: 23 مصدوم در این حوادث امدادرسانی شدند.

- ، با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته سه فقره حادثه عمده رانندگی در سطح استان سمنان رخ داده است، تاکید کرد: نیروهای امدادی هلال احمر به شش خودروی آسیب دیده در این حوادث امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه تصادف چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در کیلومتر 46 محور شاهرود - میامی یکی از عمده ترین این حوادث بوده است، تاکید کرد: در این حادثه نسبتاً شدید 14 نفر مصدوم شدند که به آنها امداد رسانی شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان کرد: بر اثر واژگونی پراید در کیلومتر 22 محور دامغان - فولاد محله نیز چهار نفر مصدوم شدند، ابراز کرد: با حضور عوامل امدادی این مصدومان امدادرسانی و منتقل شدند.

محمدخانی با بیان اینکه انحراف از جاده و سقوط از پل یک دستگاه پراید در کیلومتر 36 محور شاهرود - میامی پنج مصدوم بر جای گذاشت، ابراز کرد: مجموعاً در این حوادث 23 نفر امدادرسانی شدند تا یکی از پرکارترین روزهای هلال احمر در سال 1400 رقم بخورد.

وی با بیان اینکه توجه به جلو، سرعت مناسب و ایمن، رعایت فاصله طولی، استراحت کافی بعد از 90 دقیقه رانندگی و اطمینان حاصل کردن از سلامت خودرو از مسائل مهم در زمینه جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 مصدوم حوادث رانندگی در استان سمنان امدادرسانی شدند

23 مصدوم حوادث رانندگی در استان سمنان امدادرسانی شدند