مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-05اقتصادي

30 مهرماه آخرین مهلت ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه اسکان و املاک


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: 30 مهر آخرین مهلت تعیین شده برای مراجعه به سامانه اسکان و املاک است و از مالکان و مستأجران کردستانی دعوت می شود هرچه سریعتر اقدام کنند.

- به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کردستان، عرفان مرادی روز سه شنبه اظهار کرد: از شهروندان کردستانی درخواست می کنیم در راستای جلوگیری از ضررهای ناشی از عدم ثبت اطلاعات سکونتی هر چه سریع تر نسبت به خود اظهاری و ثبت مشخصات واحدهای مسکونی تملیکی و محل اقامت خود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس https://amlak.

mrud.

ir اقدام کنند.

وی افزود: ثبت اطلاعات در سامانه اسکان و املاک منجر به ایجاد شفافیت اطلاعاتی در حوزه مسکن و اخذ تصمیمات سیاستی صحیح می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: فراهم شدن زمینه ایجاد سرشماری برخط نفوس و مسکن، تنظیم بازار مسکن و امکان اجرای سیاست های مطلوب دولت از جمله اعمال مالیات یا پرداخت یارانه های هدفمند از دیگر مزایای ثبت اطلاعاتی سکونتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به تبعات ناشی از ثبت نکردن اطلاعات مورد نظر گفت: در صورت عدم ثبت اطلاعات ملکی و برابر الزامات قانونی، آن واحد مسکونی خالی تلقی می شود و برای آن ملک برگه مالیاتی صادر و در صورت عدم پرداخت مشمول جرایم مالیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مهرماه آخرین مهلت ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه اسکان و املاک

30 مهرماه آخرین مهلت ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه اسکان و املاک