مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-05سياسي

پیامبر اسلام دین را به معنای واقعی کلمه احیا کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضرت محمد (ص) ابعاد مختلف دین اعم از سیاسی، نظامی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی را فعال و به معنای واقعی کلمه، - گرگان - مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضرت محمد (ص) ابعاد مختلف دین اعم از سیاسی، نظامی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی را فعال و به معنای واقعی کلمه، دین را احیا کرد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) کامل ترین انسان و بهترین مخلوق خداوند متعال است که با ازخودگذشتگی خود دین را به بالاترین قله خود که همان حاکمیت داشتن است رساند.

وی افزود: حضرت محمد (ص) ابعاد مختلف دین اعم از سیاسی، نظامی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی را فعال و به منای واقعی کلمه دین را احیا کرد و این بزرگ ترین خدمت پیامبر اسلام به بشریت بود.

گرزین با بیان این مطلب که خدمت پیامبر به دین خدا در بین تمام اولیا و انبیای الهی تا به امروز بی نظیر است افزود: نبی گرامی اسلام نشان داد، کارکرد دین بالاتر از کارکرد همه نسخه های بشر و موجب تضمین دنیا و آخرت مردم است.

پیامبر گرامی اسلام نگاه ویژه ای به مسئله وحدت داشتند مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: رسول اکرم (ص) در حاکمیت خود از چهره های مختلف با دیدگاه ها و سلایق مختلف استفاده می کرد و همه را آن چنان به خود نزدیک کرده و محبت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اسلام دین را به معنای واقعی کلمه احیا کرد

پیامبر اسلام دین را به معنای واقعی کلمه احیا کرد