مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-05ورزشي

جدیت وزارت ورزش و جوانان در تکمیل پروژه های نیمه تمام/ توسعه ورزش همگانی


توسعه زیرساخت های ورزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور جزء اولویت های وزارت ورزش بوده و در این خصوص اهتمام لازم وجود دارد.

- ایسنا/تهران وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور جزء اولویت های وزارت ورزش بوده و در این خصوص اهتمام لازم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید سجادی پیش از ظهر سه شنبه 13 مهر ماه در حاشیه سفر خود در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از سفر امروز به دشت ورامین، بازدید از پروژه های نیمه تمام سه شهرستان جنوب شرق استان تهران، بررسی امکانات ورزشی این مناطق و دیدار با ورزشکاران است.

وی ادامه داد: در این سفر زیرساخت های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می کنیم با حمایت دولت و اهتمام و پیگیری مسئولان محلی، پروژه های بلاتکلیف به سرانجام رسیده و اتفاقات خوبی برای حوزه ورزش در تمامی مناطق کشور رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همچنین تقویت هیات های ورزشی و توسعه و ترویج ورزش همگانی بین آحاد جامعه با اهتمام ویژه دنبال خواهد شد تا وزارت ورزش در کنار تمام مسئولیت ها، به مأموریت حفظ تندرستی و نشاط و شادابی مردم نیز به خوبی عمل کرده باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: این شهرستان ها در حوزه ورزش دارای پیشینه ارزشمندی هستند که سعی داریم با کمک به بهبود وضعیت امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت وزارت ورزش و جوانان در تکمیل پروژه های نیمه تمام/ توسعه ورزش همگانی

جدیت وزارت ورزش و جوانان در تکمیل پروژه های نیمه تمام/ توسعه ورزش همگانی