مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-05سياسي

لزوم الگوگیری بانوان از رفتار حضرت زینب (س)/ جامعه از وجود زن رشد می کند


استاد حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه بر لزوم الگوگیری بانوان از رفتار و منش حضرت زینب (س) تأکید کرد و گفت: جامعه از وجود زن رشد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، زینب خانی پیش از ظهر امروز در همایش رهروان زینبی که به همت حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه و با حضور بانوان مؤمن و متعهد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: صبر و استقامت حضرت زینب (س) برابر مصائب و سختی ها به حدی است که ایشان را ام المصائب نامیده اند.

وی افزود: اگرچه برشمردن تمام مصائب حضرت زینب کبری (س) و درک عمق فجایعی که در دوران زندگی بر ایشان وارد شد، از طاقت ما خارج است؛ اما با بیان پاره ای از آنها می توانیم درس های آموزنده اخلاقی را فراگیریم و با عمل به آنها به تهذیب و تزکیه نفس خویش بپردازیم.

استاد حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه با تأکید بر الگوگیری بانوان از رفتار حضرت زینب (س) بیان کرد: جهاد فی سبیل الله و وقوف نزد شبهه دو مسأله مهمی است که برای استحکام دین ضرورت دارد و این دو موضوع باید در زندگی ما باشد.

خانی با بیان اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی گفته شد که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی ماندگارتر شد، افزود: شواهد و روایات دال بر این است که ما به ظهور نزدیک شده ایم و این مهم همت ما بانوان را می طلبد؛ زیرا زنان نیمی از جامعه اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم الگوگیری بانوان از رفتار حضرت زینب (س)/ جامعه از وجود زن رشد می کند

لزوم الگوگیری بانوان از رفتار حضرت زینب (س)/ جامعه از وجود زن رشد می کند