مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-05اقتصادي

استان قم در میانه جدول کرونایی کشور


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از رتبه پانزدهم قم در جدول شیوع کرونا در کشور بر اساس بستری روزانه در هر 100 هزار نفر جمعیت خبر داد.

- سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آخرین آمار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در میان اصناف و مشاغل مختلف استان بیان کرد: متأسفانه ادارات و سازمان ها، مراکز شماره گذاری خودرو، جایگاه های سوخت و سی ان جی، مراکز معاینه فنی خودرو، پایانه های مسافربری درون و برون شهری، آرامستان ها، مجتمع های خرید و پاساژها، نانوایی ها، آرایشگاه ها، اماکن ورزشی و تفریحی و همچنین گیم نت ها از جمله مواردی هستند که رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ها کمتر از 75 درصد بوده است.

وی به چالش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آرامستان ها به دلیل برگزاری مراسم های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از چالش های برطرف نشده، فعالیت برخی رستوران ها، اغذیه فروشی ها و آبمیوه و غیر بیرون بر است.

رییس مرکز بهداشت استان درباره آخرین آمار استفاده از ماسک در بین مردم استان اظهار کرد: حداکثر 63 درصد مردم قم از ماسک استفاده می کنند  در حالی که میانگین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کل کشور حدود 42 درصد برآورد می شود، این عدد در قم حدود 50 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم در میانه جدول کرونایی کشور

استان قم در میانه جدول کرونایی کشور