مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-05ورزشي

ورزش پهلوانی مورد توجه وزارت ورزش باشد


امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین بر لزوم توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی تاکید کرد.

- ، آیت الله سید مرتضی محمودی پیش از ظهر سه شنبه و در دیدار حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با معظم له طی سخنانی گفت: شهرستان ورامین به سبب مبارزات سیاسی مردم در قبل از انقلاب، مورد قهر رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز علیرغم توجهاتی که شده است نیازمند نگاه ویژه است.

وی توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی را مهم دانست و اضافه کرد: خوشبختانه در این دولت به جوانان نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم در بحث ورزشی هم در کنار ورزش قهرمانی اخلاق مداری نیز احیا و توجه شود.

امام جمعه ورامین در پایان خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به پرسنل اداره ورزش و جوانان و رفع مشکلات این اداره در شهرستان ورامین شد.

اعتبارات مناسب وزارت ورزش برای توجه به جوانان وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت: ما به ظرفیت های بالای جوانان این خطه خصوصاً در بحث ورزش اعتقاد کامل داریم و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه ساز گسترش فعالیت های ورزشی خصوصاً ورزش قهرمانی شویم.

حمید سجادی افزود: با تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه های وزارت گرفته شده است، اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری ورزش و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش پهلوانی مورد توجه وزارت ورزش باشد

ورزش پهلوانی مورد توجه وزارت ورزش باشد