مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-05سياسي

واقفان ملایری تجلیل می شوند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مراسم تجلیل از واقفان ملایری در دهه وقف خبر داد و گفت: ملایر بیش از 190 موقوفه دارد.

- حجت الاسلام ابوذر عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن گرامیداشت دهه وقف اظهار کرد: شهرستان ملایر در حوزه وقف در استان و کشور سرآمد است و با وجود بیش از 190 موقوفه و وجود واقفان بزرگ در حوزه های مختلف موفق عمل کرده است.

وی گفت: عمل به نیت واقف مهمترین برنامه اداره اوقاف است و ما تنها می توانیم در راستای نیت واقف عمل کرده و یا با کسب مجوز از سازمان در حوزه های مختلف هزینه های موقوفات را داشته باشیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: در حال حاضر بزرگترین و بیشترین موقوفات شهرستان مربوط به شادروان سیف الدوله است که در حوزه های درمانی، آموزشی و فرهنگی، روضه خوانی و اطعام بوده و باعث توسعه شهرستان از چند دهه گذشته شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه بیشتر شهرستان موقوفات بیشتری نیاز است گفت: در این زمینه به واقفانی که بخواهند وقف جدید داشته باشند مشاوره لازم از سوی کارشناسان ارائه می شود تا موقوفات خود را با توجه به نیازهای روز داشته باشند.

عباسی در ادامه از برگزاری بیش از 50 برنامه همزمان با دهه وقف در ملایر خبر داد و تصریح کرد: همزمان با دهه وقف از واقفان خیراندیش شهرستان تجلیل خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقفان ملایری تجلیل می شوند

واقفان ملایری تجلیل می شوند