مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-05سياسي

جامعه القرآن خیری مهریز افتتاح شد


جامعه القرآن خیری مهریز در مراسمی با حضور مسئول جامعه القرآن الکریم کشور و مسئولان شهرستان در دهستان خورمیزات مهریز افتتاح شد.

- حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در این مراسم گفت: قرآن و اهل بیت، دو یادگار ارزشمند و گرانبهای پیامبر اکرم(ص) است که ما را به آنها سفارش کرده اند و امیدواریم در مسیر و سایه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت نه در شعار بلکه در عمل قرار بگیریم.

وی از خیر این مجموعه ی قرانی تشکر کرد و گفت: مهریز سرشار از خیرین بزرگواری است که در هر گوشه ای از این شهرستان، آثار خیرشان را بر جای گذاشته اند.

وی اظهار کرد: چند سال قبل نیز زمینی از سوی پدر یکی از شهدای شهرستان برای ساخت و تاسیس دارالقرآن مهریز اهدا شده ولی عملیات عمرانی آن هنوز به جایی نرسیده که امیدواریم با پیگیری و مساعدت خیرین بزرگوار شاهد به سرانجام رسیدن این طرح نیز باشیم.

امام جمعه مهریز به زمین 220 هکتاری که به اسم دانشگاه امام صادق(ع) سند زده شد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هنوز حسرت این دانشگاه که میلیاردها به پول امروز برای آن هزینه شده ولی تکمیل نشده است، را در شهرستان داریم.

حجت الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی مسئول جامعه القرآن الکریم کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: جامعه القرآن کریم یکی از موسساتی است که در زمینه نشر و توسعه تعلیم، تعلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه القرآن خیری مهریز افتتاح شد

جامعه القرآن خیری مهریز افتتاح شد