مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-05اقتصادي

دهه آخر صفر و قصه تکراری افزایش قیمت بلیت سفر به مشهد


نبود نظارت کافی سبب شده امسال هم همچون سال های گذشته، زائران دهه آخر صفر را با قیمت های چند برابری بلیت هواپیما و قطار به مقصد مشهد مواجه کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هرساله با فرارسیدن ایام خاص نظیر اعیاد و یا اربعین و دهه آخر صفر که شاهد افزایش ورود زائران به مشهد هستیم، با تخلفات گرانفروشی بلیت ها مواجه می شویم.

امسال نیز آژانس های مسافرتی از قافله عقب نمانده و چند روزی است که به دلیل سفر جمعی از هموطنان مان به شهر مشهد،آنها را با افزایش چند برابری قیمت بلیط هواپیما و قطار به سمت مشهد مواجه کردند.

با جستجویی کوتاه در سایت های خرید بلیط این نابسامانی را متوجه می شوید، به طور مثال قیمت بلیت قطار که تا شهریور ماه که بلیت مشهد- تهران 250 هزار تومان بود این میزان در هفته جاری به 667 هزار تومان و یا حتی به 828 هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت بلیت هواپیما در حال حاضر از 628 هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان متفاوت است و به گفته سخنگوی انجمن صنفی دفاتر و خدمات مسافرتی خراسان رضوی، در یکی دو ماه اخیر نرخ بلیت به شدت افزایش پیدا کرده و در دهه آخرماه صفر و تعطیلات این روزها و افزایش ورود زائران به مشهد نیز این افزایش قیمت متاسفانه چند برابر شده و دلیل آن عدم نظارت کافی به این مقوله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه آخر صفر و قصه تکراری افزایش قیمت بلیت سفر به مشهد

دهه آخر صفر و قصه تکراری افزایش قیمت بلیت سفر به مشهد