مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-05سياسي

صلح امام حسن (ع) موجب رسوایی معاویه شد


صلح امام حسن(ع) با معاویه موجب شد تا مردم متوجه شوند که معاویه ریا کار است و صلاح مردم را نمی خواهد و تنها به فکر قدرت است.

- ، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر سه شنبه در جمع مردم بویین میاندشت با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن و امام رضا (ع)، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام دارای درجات عالی انسانیت بود و برای هدایت انسان ها برگزیده شد.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار سرمایه های معنوی جامعه هستند و ما نیز باید با حرکت در مسیر این بزرگواران جامعه مدنظر را بسازیم.

صلح امام حسن (ع) موجب رسوایی معاویه شد امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه صلح امام حسن (ع) با معاویه موجب شد تا مردم متوجه شوند که معاویه ریا کار است و صلاح مردم را نمی خواهد و تنها به فکر قدرت است، افزود: قیام عاشورا و حتی قیام هایی که پس از واقعه عاشورا اتفاق افتاد نتیجه روشنگری امام حسن (ع) بود.

وی تصریح کرد: در زمان غیبت امام زمان (عج) ولی فقیه هدایت گر مردم است و ضرورت دارد از رهنمودهای وی پیروی کنیم تا کارها به نحو احسن صورت گیرد و زمینه ظهور فراهم شود.

معارف اسلامی در مدارس تعلیم داده شود حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه معارف اسلامی باید در مدارس برای دانش آموزان تعلیم داده شود تا نسبت به دین اسلام، پیروزی انقلاب و دفاع مقدس آگاه شوند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح امام حسن (ع) موجب رسوایی معاویه شد

صلح امام حسن (ع) موجب رسوایی معاویه شد