مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-05اجتماعي

نشانی مراکز واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی اعلام شد


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نشانی مراکز واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ثقفی اسامی گفت: مراکز واکسیناسیون دانش آموزان پایتخت در روزهای 15 و 16 مهر دایر هستند.

وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی اظهار داشت: واکسیناسیون دانش آموزان در مراکز تجمیعی وزارت بهداشت در جریان است اما جهت تسریع در انجام کار، تعدادی مرکز اختصاصی نیز آماده شده است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه حضور دانش آموزان برای واکسیناسیون اجباری نیست، ادامه داد: این مراکز فقط در روزهای پنج شنبه 15 مهر و جمعه 16 مهر دایر هستند.

ثقفی تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با معرفی این مراکز و فراهم کردن تسهیلات، از خانواده ها و دانش آموزان دعوت می کند که برای واکسیناسیون مراجعه کنند و این مراجعه نیز به صورت داوطلبانه است.

منطقه یک 1- مدرسه نرگس، نشانی: پاسداران، پایین تر از سه راه اقدسیه، بعد از پمپ بنزین صاحبقرانیه 2- مدرسه شهید مدنی، نشانی: دزاشیب، نرسیده به سه راه عمار 3- مدرسه نورقائم، نشانی: مینی سیتی شهرک قائم، فاز 1 کوچه سوسن 1 4- مدرسه زرگر کاشانی، نشانی: خیابان شریعتی، خیابان شهید میرزاپور 5- مدرسه سمیه، نشانی: زعفرانیه، پرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی مراکز واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی اعلام شد

نشانی مراکز واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی اعلام شد