مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-05سياسي

ساماندهی اصناف مزاحم در معابر منطقه 17


در راستای اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، ناظر بند20 شرکت ساماندهی از سطح منطقه 17 بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، معصومه غلامعلی - رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 با بیان این خبر افزود: به منظور رسیدگی به شکایات شهروندان از طریق سامانه 137 و 1888، روز چهارشنبه بازدیدی از پرونده ها و اصناف دارای مزاحمت و آلایندگی با حضور ناظر بند 20 شرکت و عوامل اداره ساماندهی منطقه جهت بررسی در چهارچوب بند 20 صورت گرفت.

️ غلامعلی تصریح کرد: براساس آرای کمیسیون اداره ساماندهی ضمن صدور اخطار، با ارائه آموزش های لازم به متصدیان مربوطه نسبت به رفع معضل و بهسازی شهر اقدام کرد.

بر اساس این گزارش در بازدید از سطح منطقه تعداد 9 مورد آموزش چهره به چهره، 6 مورد رفع سدمعبر صنفی، 5 مورد اخطار کتبی و نهایت یک مورد رأی تعطیل انجام گرفت.

غلامعلی ادامه داد: این اقدام به منظور ارتقاء سلامت و آرامش شهری و رضایت هرچه بیشتر شهروندان طرح عملیاتی جمع آوری و زنده گیری سگ های بدون صاحب در محلات سه گانه با هماهنگی و حضور اکیپ ویژه اجرایی شد.

غلامعلی با اشاره به اقدامات شش ماه گذشته منطقه در این زمینه گفت: در این راستا در 6 ماه گذشته حدود 30 قلاده سگ زنده گیری و پس از واکسیناسیون به مراکز کهریزک تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اصناف مزاحم در معابر منطقه 17

ساماندهی اصناف مزاحم در معابر منطقه 17