مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-05اجتماعي

بازگشت یوسف های ایران از مشهدالشهدا تا نصف جهان/ کلبه احزان بالاخره گلستان شد!


پیکرشان بعد از 37 و 38 سال به وطن بازگشته است، این روزها از خوزستان مشهدالشهدای ایران تا نصف جهان میزبان یوسف هایی است که پس از سال ها دوباره برگشته اند تا شهر را رنگ و بوی بهشت ببخشند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مسافرانی از عملیات خیبر تا جزیره مجنون و شرق رود دجله عراق هوای شهرهای ایران را بهشتی کرده اند و دوباره از خوزستان به عنوان مشهدالشهدای ایران تا نصف جهان در نخستین ماه پاییز عطر شهید و شهادت به خود گرفته است.

حالا امروز بعد از سال ها و دهه ها دوری بازگشته اند، شهدای تازه از راه رسیده از خیابان های شهر عبور می کنند و می روند تا در گلزار شهدای هر شهر ابدی شوند، حالا که به سرزمین خود رسیده اند آرام می گیرند، حالا که خیالشان از امنیت مردم و جغرافیای سرزمینشان راحت است می توانند خستگی سفر را به در کنند.

امروز پیکر مطهر شهید مدافع وطن محمد آقالر بالاخره بعد از نزدیک چهار دهه به آغوش مادرش بازگشت، در خوزستان شهید عبدالله موسوی پس از 37 سال در خاک وطن آرمید و در سمنان شهید حسنان بعد از 37 سال به خانه بازگشت.

اخبار و تصاویر مهر از بازگشت پیکر شهدا را در این گزارش می خوانید و می بینید.

بازگشت شهید عبدالله موسوی پس از 37 سال اصغر شیری رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باغملک در گفت وگو باخبرنگار مهر عنوان کرد: پاسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت یوسف های ایران از مشهدالشهدا تا نصف جهان/ کلبه احزان بالاخره گلستان شد!

بازگشت یوسف های ایران از مشهدالشهدا تا نصف جهان/ کلبه احزان بالاخره گلستان شد!